Extinderea funcționalităților existente pentru aplicația de Sesizări
Descriere proiect
Aplicația curentă de Sesizări să fie îmbunătățită astfel:
- Sesizările să poată fi vizibile public, pentru toți utilizatorii care au cont de aplicație, fără datele personale ale persoanei care face sesizarea (eventual după ce angajatul din Primărie care primește sesizarea o aprobă în acest sens)
- Sesizările active (nerezolvate) să fie vizibile pe o hartă unde să se poată filtra pe tipuri de sesizări sau pe zone
- Să fie disponibile statistici cu durata medie de rezolvare pe tipuri de sesizări pe perioade din trecut (ultima săptămână, ultima lună, ultimul an, perioadă setabilă)
- Pentru sesizările nerezolvate să fie disponibile statistici cu numărul de zile de la raportarea sesizării, pe tipuri de sesizări
- O sesizare curentă să poată face trimitere la o sesizare precedentă (când nu s-a rezolvat sesizarea conform cerinței sau rezolvarea a generat o problemă nouă)
- Rezolvarea sesizării să fie vizibilă pentru toți utilizatorii
Beneficii proiect
- Îmbunătățirea activității Primăriei
- Creșterea implicării cetățenilor în rezolvarea problemelor
- Rezolvarea problemelor în cât mai scurt timp
- Cetățenii interesați pot vedea cum se rezolvă o sesizare care îi interesează și pe ei
- Cetățenii interesați pot vedea cât de repede se rezolvă sesizările, pe tipuri de probleme și pe zone
- Primăria poate vedea care sunt zonele cu probleme, care sunt ariile în care apar mai des probleme și poate lua măsuri în mod corespunzător
Acțiuni necesare pentru implementare proiectului
- Redactarea unor specificații detaliate pornind de la descrierea proiectului
- Modificarea aplicației existente conform specificațiilor și testarea ei
- Implementarea proiectului
Localizarea proiectului
Mod implicare
Putem participa la ședințe pentru definirea specificațiilor aplicației.
Ne putem implica în testarea aplicației.
Atașamente
Oradea-City-Report_-Primaria-a-lansat-o-aplicatie-informatica---cost-18.000-euro.pdf | Vezi atașament |