Modificarea semnalizarii rutiere in zona "CORA/Pod Butelii"<I.C.Bratianu,Dezrobirii ,Cumpenei>
Descriere proiect
DESCRIEREA SITUATIEI CURENTE /FORMULAREA DETAILATA A PROBLEMEI SAU A NEVOILOR IDENTIFICATE :
| 1/Intersectia actuala nu este cf.STAS 1848/1968 * nu este intersectia a 6 drumuri> | |
| 2/Sunt doua artere largi, foarte circulate, care se blocheaza la ore varf, cu risc de accidente !!! | |
| 3/Indicatorul "cedeaza trecerea" este montat la toate capetele de drum , cu obligatii egale pentru | |
| toti , cu toate ca I.C.Bratianu < fosta sosea spre Bucuresti> este mai lat si mai circulat decat strazi ca | |
| Dezrobirii sau Cumpenei , fiind o cale de iesire sau intrare in Constanta spre sau dinspre BUCURESTI | |
| Astfel ,e necesara definirea drumului cu prioritate si schimbarea semnalizarii in intersectie ! | |
| 4/Ocolirea rondului din intersectie genereaza multa pierdere de timp ,intarzieri nepermise, | |
| blocaje, datorita diametrului mare a rondului pe care se afla montat uriasul stalp de reclama . | |
| 5/Trecerile pentru pietoni din zona nu sunt semaforizate< ca si intersectia in sine> fapt ce | |
| genereaza blocaje atat pe I.C.Bratianu , cat si Dezrobirii. | |
| 6/Conducatorii de vehicule care vor sa vireze stanga venind de pe podul de butelii sunt nevoiti sa | |
| vireze mai intai dreapta pana la intresectia cu sens giratoriu de la intersectiaI.C.Bratianu /I,L,Caragiale | |
| unde li se pemite sa intoarca dinspre sensul Gara CFR /iesire IC Bratianu /A2iar in cazul cand sunt | |
| de gabarit marit< camioane, autospeciale , etc> , blocheaza | la orele de varf aceasta intersectie !! |
7/podul “ de la butelii” este supra-incarcat des de vehicule in asteptare, care suprasolicita sarcina maxima .
GRUPURI AFECTATE 1/Conducatorii auto care circula prin intersectie< risc marit accidente , timpi mari de asteptare , bolcaje rutiere 2/Locuitorii sau pietonii din zona < traversari pietonale greoaie, nesigure,zgomot , poluare excesiva , nervozitate in trafic, ingreunarea circulatiei vehiculelor speciale de interventie la actiuni ce impun urgenta< Salvare, Pompieri ,etc>
FORMULAREA PROPUNERII SI A OBIECTIVELOR URMARITE
| SEMAFORIZAREA INTERSECTIEI si desfintarea sensului giratoriu existent, cu reducerea drastica a |
| diametrului rondului central existent, fara neaparat demontarea reclamei CORA. |
| Se aloca 20 secunde pentru fiecare etapa de trecere, timp in care pot trece max.10 vehicule, |
| la viteza de 30 km/h.Dupa epuizarea celor 20 secunde pe verde, se va aprinde < dupa galben> |
| semaforul rosu , care va dura 60 de secunde, timp in care se vor derula , |
| trecerile pentru celelalte vehicule, cu acelasi interval temporal de verde sau rosu . |
| Modalitatea de trecere este prezentata in cele 6 desene |
| In cazul in care semafoarele se defecteaza , am propus solutia de trecere |
| , cu obligatia respectarii semnificatiei indicatoarelor de reglementare si a prioritatii de dreapta. |
DESCRIEREA SITUATIEI VIITOARE URMARITE :
IMBUNATATIREA TRAFICULUI RUTIER , DIMINUAREA POLUARII
Beneficii proiect
BENEFICIARI >: LOCUITORII ORASULUI CONSTANTA SI CONDUCATORII AUTO LOCALI , AFLATI IN TRANZIT SAU TURISTI !
IMPACTUL OBTINUT PRIN IMPLEMENTAREA PROIECTULUI
| 1/Prin semaforizare , se va aloca 20 secunde pentru fiecare etapa de trecere, timp in care pot trece max.10 vehicule, la viteza de 30 km/h |
| .Dupa epuizarea celor 20 secunde pe verde, se va aprinde < dupa galben> |
| semaforul rosu , care va dura 60 de secunde, timp in care se vor derula , |
| trecerile pentru celelalte vehicule, cu acelasi interval temporal de verde sau rosu . |
| In cazul in care semafoarele se defecteaza , am propus solutia de trecere |
cu obligatia respectarii semnificatiei indicatoarelor de reglementare si a prioritatii de dreapta. 2/Deoarece timpii de asteptare se vor reduce drastic , poluarea produsa de gazele de esapament se va diminua .
|
Acțiuni necesare pentru implementare proiectului
DESCRIEREA ACTIUNILOR CONSIDERATE A FI NECESARE IN SCOPUL IMPLEMENTARTII PROIECTULUI DE CATRE MUNICIPIUL CONSTANTA
Examinarea propunerii de proiect , avizare oportunitatii si fezabilitatii de catre comisii special constituite si a Politiei Rutiere, afectuarea unor corecturi sau adaugiri < dupa caz> , supunerii aprobarii la nivel de Consiliu Local
Localizarea proiectului
Mod implicare
Atașamente
| bratianu-administratie-locala.jpg | Vezi atașament |
| Cora-1.jpg | Vezi atașament |
| Cora-2.jpg | Vezi atașament |
| Cora-3.jpg | Vezi atașament |
| Cora-4.jpg | Vezi atașament |
| Cora-5.jpg | Vezi atașament |
| Cora-semafoare-defecte.jpg | Vezi atașament |
| culoar-viraj-dreapta--de-la-pod-butelii-spre-ICBratianu.jpg | Vezi atașament |
| culoar-viraj-dreapta-de-la-ICBratianu-spre-pod-bulelii-foto-1.jpg | Vezi atașament |